U telefuninu antivandalu A01 hè largamente utilizatu in i centri penitenziari di u mondu sanu. Cuncipitu specificamente per impedisce a circulazione di contrabbanda è assicurà una surveglianza sicura, questu telefuninu permette à i detenuti di cumunicà cù persone esterne cum'è i membri di a famiglia è l'avucati.
In cunfurmità cù e norme d'usu di e prigiò, u telefuninu A01 hè sigillatu cù un adesivo speciale o una tecnulugia di saldatura à ultrasoni, ciò chì rende praticamente impussibile per i detenuti di apre senza causà danni visibili. Stu cuncepimentu elimina efficacemente u risicu di ammuccià oggetti pruibiti cum'è lame, droghe o carte SIM in u telefuninu. Ogni tentativu di entre in l'unità serà immediatamente evidente, ciò chì richiederà una sustituzione rapida.
U telefuninu hè dotatu di un tubu metallicu flessibile - dispunibule in lunghezze persunalizabili - chì cuntene un cavu d'acciaio ancoratu saldamente à u telefunu o à l'unità terminale. Stu tubu rinforzatu cù acciaio pò sustene forze di trazione superiori à 250 kg, assicurendu a durabilità ancu in casu di usu impropriu viulente è riducendu significativamente a necessità di rimpiazzamenti.
Custruitu cù a plastica ABS di qualità industriale di Chi Mei, u telefuninu hè assai resistente à l'impatti, capace di suppurtà colpi severi è tentativi di vandalismu. A so struttura monolitica stampata à iniezione migliora a robustezza contr'à l'abusu violentu, mentre chì a superficia liscia di u materiale ABS permette una pulizia faciule, sustenendu i protocolli d'igiene in l'ambienti carcerarii.
U trasmettitore è u ricevitore di u telefuninu sò custruiti secondu norme specifiche è travaglianu in cunghjunzione cù a scheda madre interna di u telefunu per furnisce una prutezzione anti-intercettazione.
Offremu u telefuninu A01 à un prezzu assai cumpetitivu è rispettemu standard stretti di pruduzzione è d'ispezione di qualità. Per più infurmazioni o dumande, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Data di publicazione: 06 di settembre di u 2025