Dentru à u centru di furmazione prufessiunale di a prigione, un utilizatore si avvicina à un terminal self-service metallicu robustu muntatu à u muru. U schermu hè prutettu da un vetru grossu è antideflagrante. Ùn ci hè micca una tastiera fisica sottu, solu un buttone rossu prominente "Aiutu" per chjamà u persunale è un telefuninu robustu cunnessu da un cordone blindatu - u mecanismu di cuntrollu principale per interagisce cù u terminal.
Cuncepiti per un usu à alta intensità è ambienti estremi, i telefoni anu a maiò parte di e funzioni d'input di l'utente nantu à u terminale. A so funzione principale hè di furnisce una suluzione d'interazzione uomo-urdinatore affidabile, intuitiva è sicura. Hè adattatu per scenarii cum'è prigiò, centri di detenzione, chioschi d'infurmazione publica, stazioni di cuntrollu industriale è terminali self-service esterni.
In l'applicazioni pratiche, l'utilizatori utilizanu u controller per eseguisce diverse operazioni vocali, cum'è l'interrogazione di informazioni persunali, l'inviu di applicazioni, a gestione di conti è l'accessu à cuntenutu specificu. A curva di apprendimentu hè minima, ciò chì u rende adattatu per l'utilizatori di tutti i sfondi è livelli educativi.
A sicurità è a durabilità sò e caratteristiche chjave di u telefuninu. A so maniglia in ABS è a struttura cumpletamente sigillata (IP65 è superiore) pruteggenu contr'à l'impatti, l'intrusione di liquidi è u vandalismu. Supporta ancu u lavaggio direttu è a disinfezione rapida, rendendulu adattatu per i lochi critici per l'igiene cum'è e prigiò, l'uspidali è l'impianti di trasfurmazione alimentaria. U cavu di dati integratu in u cavu d'acciaiu impedisce u furtu è elimina u risicu di smontaggio è di trasfurmazione in arma.
Cusì, u telefuninu à prova di vandalu ùn solu estende a funzionalità di u terminal, ma stabilisce ancu un mecanismu di self-service stabile, cuntinuu è sicuru in ambienti difficili, diventendu u ligame operativu u più criticu trà l'utente è u sistema.
Data di publicazione: 11 di settembre di u 2025