U prughjettu di Xinjiang Tarim di 600.000 tunnellate à l'annu di etanu in etilene hè u più grande prughjettu di raffinazione è chimicu investitu da PetroChina in u Xinjiang miridiunali dapoi u 2017. Si compone di trè unità di pruduzzione principali, 600.000 tunnellate à l'annu di etilene, 300.000 tunnellate à l'annu di polietilene à alta densità è 300.000 tunnellate à l'annu di polietilene à piena densità, è ancu di opere publiche è sistemi ausiliari. U prughjettu adotta a tecnulugia di u prucessu di cracking à vapore di etanu sviluppata indipindentamente da PetroChina.
U prughjettu di Tarim 600.000 tunnellate à l'annu di etanu in etilene hè basatu annantu à e ricche risorse di gasu naturale di u campu petroliferu di Tarim è hè custruitu in cunfurmità cù u principiu di "trasfurmazione di e risorse in situ, utilizzazione cumpleta è sviluppu cumunu di l'imprese è di e zone lucali". U prughjettu face pienu usu di e tecnulugie di l'infurmazione avanzate cum'è i big data è u cloud computing, è integra i vantaghji di e cumunicazioni è di e piattaforme mobili per diventà una "fabbrica intelligente" chì integra a pruduzzione.pianificazione, cuntrollu di strumentazione elettromagnetica è cumandu d'emergenza.
In questu prughjettu d'etilene, i telefoni antideflagranti Joiwo, e giunzioni Ex, i clacson è i servitori Ex è i telefoni desktop à collu d'oca sò stati integrati in e sale di cuntrollu cintrali è in l'area di travagliu esterna.
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2025



