Uinterfonu vivavoceU sistema ùn hà micca solu a funzione di cumunicazione, ma hè ancu un sistema di sicurezza per l'utilizatori. Un sistema di gestione chì permette à i visitatori, l'utilizatori è i centri di gestione di a pruprietà di cumunicà trà di elli, scambià informazioni è ottene un cuntrollu d'accessu sicuru in i lochi publichi è in e zone di sicurezza.
I visitori ponu chjamà è parlà cunvenientemente cù i gestori per mezu di l'ospite fora di u locu; i gestori ponu chjamà i gestori in altre strutture publiche in a sala di cuntrollu cintrali; i gestori ponu ancu riceve signali da l'utilizatori in strutture publiche, è dopu trasmetteli à l'ospite in serviziu per avvisà u persunale di gestione.
Multiplica l'applicazioni diTelefono Interfono d'Emergenza:
1. Sistema di Sicurezza di u Campus
Da una parte, i visitori esterni ponu aduprà un vivavoce fora di u campus per chjamà l'amministratore. Dopu avè cunfirmatu l'infurmazioni, u persunale pò esse garantitu per entre è a sicurezza di u campus pò esse prutetta.
Da l’altra parte, i dirigenti ponu avvisassi trà di elli di l’infurmazioni impurtanti per mezu di u sistema telefonicu d’interfonu di sicurezza.
2. Residenza
I complessi residenziali chjusi anu generalmente sistemi di sicurezza più cumpleti cà i complessi residenziali aperti, per assicurà a sicurezza di i residenti è riduce l'entrata di stranieri. Attraversu u sistema telefonicu interfonicu vivavoce, in particulare u telefunu videointerfonicu, a gestione di e persone chì entranu è escenu pò esse realizata megliu.
3. Altri lochi publichi
L'interfoni sò aduprati in lochi cunfidenziali o altri lochi publichi induve hè necessaria a sicurità, cum'è l'imprese, l'armata, a prigione, a stazione.
Utelefunu interfonicu d'emergenzaùn solu migliora a prutezzione di sicurezza in e strutture publiche, ma facilita ancu assai l'utilizatori, riduce parechji prublemi inutili è rende a cumunicazione più comoda, più veloce, più sicura è più affidabile.
Data di publicazione: 13 di maghju 2024